logo Facebook
i slova jsou činy

Atmedia bude nově měřit sledovanost Skylinku

26. ledna 2021 16:02 / autor: redakce

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu provozuje internetovou a satelitní platformu Skylink. Spolupráce se bude týkat stanic Skylink 7 a CANAL+ Domo, které budou od 1. února 2021 zapojeny do peoplemetrového měření televizní sledovanosti pod skupinou Atmedia.

„V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,” přibližuje Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

V současnosti zastupuje společnost Atmedia na českém trhu 28 tematických TV stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Poslední nedávnou změnou bylo rozšíření portfolia o Televizi Seznam, která je od ledna letošního roku součástí balíčku atmax, atadults a atchoice. I díky tomu tematické TV stanice Atmedia měsíčně osloví 5,7 milionu televizních diváků.

„Naším dlouhodobým cílem je budovat trh tematických televizních stanic v České republice, proto neustále hledáme zajímavé kanály, které by mohly rozšířit naše portfolio. CANAL+ Domo a Skylink 7 svým obsahem a zaměřením přesně zapadají do rodiny našich tematických stanic.” doplňuje Michaela Vasilová.

Exkluzivní premiéry seriálů i lifestylový program

Televizní stanice Skylink 7 oslaví začátkem února druhé výročí zahájení svého vysílání. Již téměř dva roky přináší divákům internetové a satelitní televize Skylink pestrou škálu kvalitních pořadů různých typů a žánrů a zároveň jim nabízí exkluzivní premiéry zahraničních seriálů. Mezi ty nejúspěšnější patří norský seriál z fotbalového prostředí Domácí hřiště, francouzské politické drama Černý baron a nejnověji polský seriál o špiónech a terorismu – Nelegální.

CANAL+ Domo je historicky první program z produkce Groupe Canal+ na českém a slovenském televizním trhu. Je vysílán v českém znění a je určen všem, kdo mají rádi domácí pohodu. Pořady se totiž točí kolem zvelebování interiérů a exteriérů, designu a – hlavně – vaření. Kromě televizní obrazovky jsou recepty snadno k nalezení na www.canalplusdomo.cz.

„Jsem velmi rád, že se nám v loňském roce podařilo spustit již druhý vlastní televizní program, zaměřený tentokrát na životní styl. Na základě zkušeností skupiny Canal+ z ostatních trhů jsem přesvědčen, že stejně jako Skylink 7 si i CANAL+ Domo najde svou stabilní diváckou základnu. Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků. Věříme, že spolupráce se společností Atmedia je v tomto směru správným krokem", říká Ladislav Řeháček, Country Manager společnosti M7 Group pro Českou republiku a Slovensko.

Zdroj: Tisková zpráva Atmedia